Astera Outbound Çağrı Merkezi

 

outbound

 

"Dış arama", "çağrı gerçekleştiren" outbound çağrı merkezleri ise belirli bir amaç için, bir grup insan tarafından belirli telefon numaraların aranması ile sürdürülen faaliyetlerin gerçekleştirilmesidir. Bunlar daha ziyade telefonla satış (telesatış) veya telemarketing çağrı merkezleridir.Her ikisinde de temelde birçok ortak nokta bulunsa da inbound ve outbound çağrı merkezi karakteristikleri ve dinamikleri gerçekte birbirlerinden farklılık gösterir.

"Çağrı merkezi" kavramı birçok kez " inbound " ile eş değer tutulmakta olmasına rağmen aslında birçok gelişmiş çağrı merkezinde hem inbound hem de outbound çağrı merkezlerine özgü faaliyetler aynı çatı altında yürütülmektedir.

Outbound Hizmetleri

Müşteri Hizmetleri

Sipariş Yönetimi & Inbound Tele-Satış

Öneri ve Şikâyet Yönetimi

Kampanya Yönetimi 

Randevu Hizmetleri

Üyelik Yönetimi

Danışma & Bilgi Hattı

Teknik Destek Hizmetleri

Acil Destek Hizmetleri

Yardım Masası / Asistan hizmetleri

Müşteri Takip Servisi

Sadakat Programı Yönetimi

Müşteri Memnuniyeti Hattı ve/veya Anketleri

This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it. mail adresinden bizlere ulaşabilirsiniz.

 

Teknik Servis Formu