Omni Touch Contact Center – Standard Edition ve CC IVR

Alcatel-Lucent çağrı merkezi çözümleri, müşterilerin ilk temas noktasında doğru iletişimi kurmalarına ve gerekli bilgileri alabilmelerine olanak sağlayarak, kaynakların verimli kullanılmasını sağlıyor. Alcatel-Lucent çağrı merkezi çözümleri, temel çağrı merkezi hizmetlerini vermenin yanı sıra karmaşık iş süreçlerini destekleyebilen, müşteri ile çoklu ortam olanakları sayesinde iletişim kurulmasını sağlayan etkileşimli uygulamalardan oluşuyor. Aşağıda farklı özellikleri belirtilen Alcatel-Lucent çağrı merkezi çözümleri birlikte de çalışabiliyor.

Alcatel-Lucent ürün portföyünde üç ayrı ürün yer alıyor:

  • Omni Touch Contact Center – Standard Edition ve Contact Center Interactive Voice Response (CC IVR)
  • Omni Touch Contact Center Premium Edition
  • OmniGenesys Contact Center
  • Alcatel Lucent OmniTouch 4645 CC IVR Tanıtım Broşürü

  • Alcatel Lucent OmniTouch CC Office Tanıtım Broşürü

Açıklama

Omni Touch Contact Center – Standard Edition ve CC IVR

Tamamen ses odaklı bir çözüm olan Omni Touch Contact Center Standard Edition, kurumun birden fazla lokasyonda çağrı trafiğini işlemlemesini ve izlemesini sağlıyor. OmniPCX Enterprise sistem üzerinde kurulan yazılım, ayrı bir sunucu gerektirmiyor. Yardım masası, sigorta hizmetleri, teknik destek hizmetleri gibi uygulama alanlarında 1 milyon müşteri temsilcisine (agent) ve günde 25 milyon çağrıya kadar destekleyebilen yapısıyla basit ve etkin bir çözüm sunuyor. Ürünün temel özellikleri şöyle sıralanıyor:

  • Gerçek zamanlı yönetim ve konfigürasyon:Ürün, kullanıcıya basit izleme araçları ve kapsamlı gerçek zamanlı raporlama olanakları sunuyor.
  • Matris tabanlı çağrı dağıtımı: Gelen çağrıların boşta olan müşteri temsilcilerine hızlıca dağıtılmasını sağlıyor.
  • İnteraktif sesli yanıt (IVR):CC IVR bileşeni ile müşteri temsilcisine gerek duyulmayan hizmetlerin etkili bir şekilde sunulmasını sağlıyor.
Go to Top