Omni Genesys Contact Center

Alcatel-Lucent çağrı merkezi çözümleri, müşterilerin ilk temas noktasında doğru iletişimi kurmalarına ve gerekli bilgileri alabilmelerine olanak sağlayarak, kaynakların verimli kullanılmasını sağlıyor. Alcatel-Lucent çağrı merkezi çözümleri, temel çağrı merkezi hizmetlerini vermenin yanı sıra karmaşık iş süreçlerini destekleyebilen, müşteri ile çoklu ortam olanakları sayesinde iletişim kurulmasını sağlayan etkileşimli uygulamalardan oluşuyor. Aşağıda farklı özellikleri belirtilen Alcatel-Lucent çağrı merkezi çözümleri birlikte de çalışabiliyor.

Alcatel-Lucent ürün portföyünde üç ayrı ürün yer alıyor:

  • Omni Touch Contact Center – Standard Edition ve Contact Center Interactive Voice Response (CC IVR)
  • Omni Touch Contact Center Premium Edition
  • OmniGenesys Contact Center

 

  • Alcatel Lucent OmniTouch 4645 CC IVR Tanıtım Broşürü

  • Alcatel Lucent OmniTouch CC Office Tanıtım Broşürü

Açıklama

Omni Genesys Contact Center

Omni Genesys ürünü konusunda tartışmasız lider olan Genesys çözümü ile Alcatel-Lucent OmniPCX Enterprise platformunun RSI (Routing Services Intelligence) yazılım katmanı ile bütünleştirilmiş halini sunuyor. İleri çağrı yönlendirme ve kapsamlı raporlama ihtiyaçları olan çağrı merkezleri için tavsiye ediliyor. Omni Genesys Contact Center bir çağrı merkezinin ihtiyaç duyabileceği tüm bileşenlere sahip bulunuyor. Ürünün belli başlı özellikleri şöyle sıralanıyor:

  • Routing Services Intelligence (RSI): İleri çağrı yönlendirme olanakları sunan yazılım, aynı zamanda Genesys ve OmniPCX Enterprise platformlarının tek bir platform gibi yönetilmesini de sağlıyor.
  • Şubelerin, uzak noktaların ve uzmanların entegrasyonu:Gelen çağrıların çeşitli lokasyonlarda dağınık olarak bulunan, alanında uzmanlaşmış müşteri temsilcilerine yönlendirilmesi mümkün oluyor.
  • İş süreçlerini yönlendirme:Çeşitli formların, faksların ve uygulamaların çağrı merkezi işleyişi ile bütünleştirilmesi sağlanabiliyor.
  • Yönetim:Basitleştirilmiş yönetim ile arayan müşteri ile müşteri temsilcisi aktivitesi daha görünür şekilde oluyor. Böylece, ses kalitesinin ölçümlenmesinden ve analizinden sistem yükünün izlenmesine kadar geniş bir perspektifte tüm iletişim ağı üzerindeki performansı bütün olarak değerlendirmek mümkün oluyor.

Go to Top