Omni Touch Premium Edition

Alcatel-Lucent çağrı merkezi çözümleri, müşterilerin ilk temas noktasında doğru iletişimi kurmalarına ve gerekli bilgileri alabilmelerine olanak sağlayarak, kaynakların verimli kullanılmasını sağlıyor. Alcatel-Lucent çağrı merkezi çözümleri, temel çağrı merkezi hizmetlerini vermenin yanı sıra karmaşık iş süreçlerini destekleyebilen, müşteri ile çoklu ortam olanakları sayesinde iletişim kurulmasını sağlayan etkileşimli uygulamalardan oluşuyor. Aşağıda farklı özellikleri belirtilen Alcatel-Lucent çağrı merkezi çözümleri birlikte de çalışabiliyor.

Alcatel-Lucent ürün portföyünde üç ayrı ürün yer alıyor:

  • Omni Touch Contact Center – Standard Edition ve Contact Center Interactive Voice Response (CC IVR)
  • Omni Touch Contact Center Premium Edition
  • OmniGenesys Contact Center

 

  • Alcatel Lucent OmniTouch 4645 CC IVR Tanıtım Broşürü

  • Alcatel Lucent OmniTouch CC Office Tanıtım Broşürü

Açıklama

Omni Touch Premium Edition

Alcatel Lucent’ın en yeni çağrı merkezi ürünü olan Omni Touch Premium Edition, kendi bünyesinde bilgi işlem hizmeti alabilecekleri bir ekibi olmayan, 30 ile 150 arası müşteri temsilcisi bulunan çağrı merkezleri için tasarlanmış bulunuyor. Aynı zamanda e-posta, chat, SMS gibi çoklu ortam iletişimi de destekliyor. Ürünün en önemli özelliği, çağrı merkezi çalışanları tarafından bilgi işlem desteği olmaksızın kolaylıkla kullanılabilmesi oluyor. Ürünün beli başlı özellikleri şöyle sıralanıyor:

  • Tümü bir arada görsel arayüz: Kolay kullanılan yönetim arayüzü ile çağrı akışı, çağrı merkezi yönetimi ve gerçek zamanlı izleme yapılabiliyor.
  • Kapasite artırım olanağı:“Overrun” özelliği, dönemsel iş yoğunluklarında lisans artırmadan çağrı merkezi kapasitesini artırmaya olanak sağlıyor.
  • Gerçek zamanlı işbirliği: Çağrı merkezinde uzmanlarla müşteri temsilcilerinin birlikte çalışmasını destekliyor.
  • Mesajlaşma ve durum bilgisi:Müşteri temsilcisinin masaüstü uygulamasından diğer müşteri temsilcilerinin ya da uzman kişilerin meşguliyetini görmesi ve mesajlaşması mümkün oluyor.
  • Entegre IVR:Çözüme entegre IVR sistemi ayrı bir sunucu gerektirmiyor.

Go to Top