Açıklama

“Çağrı alan”, “gelen çağrılara yanıt veren” inbound çağrı merkezleri adından da anlaşılabileceği gibi, belirli bir telefon numarası vasıtasıyla (Türkiye’de çoğunlukla 444 ile başlayan, veya 0800’lü) gelen çağrılara yanıt veren türdeki çağrı merkezleridir. Bunlar genellikle hizmet, destek, yardım, bilgi alma, işlem yapma, satış gibi ihtiyaçlara cevap vermektedirler.

“Dış arama”, “çağrı gerçekleştiren” outbound çağrı merkezleri ise belirli bir amaç için, bir grup insan tarafından belirli telefon numaraların aranması ile sürdürülen faaliyetlerin gerçekleştirilmesidir. Bunlar daha ziyade telefonla satış (telesatış) veya telemarketing çağrı merkezleridir.Her ikisinde de temelde birçok ortak nokta bulunsa da inbound ve outbound çağrı merkezi karakteristikleri ve dinamikleri gerçekte birbirlerinden farklılık gösterir.

“Çağrı merkezi” kavramı birçok kez ” inbound ” ile eş değer tutulmakta olmasına rağmen aslında birçok gelişmiş çağrı merkezinde hem inbound hem de outbound çağrı merkezlerine özgü faaliyetler aynı çatı altında yürütülmektedir.

İnbound Hizmetleri

Müşteri Hizmetleri

Sipariş Yönetimi & Inbound Tele-Satış

Öneri ve Şikâyet Yönetimi

Kampanya Yönetimi

Randevu Hizmetleri

Üyelik Yönetimi

Danışma & Bilgi Hattı

Teknik Destek Hizmetleri

Acil Destek Hizmetleri

Yardım Masası / Asistan hizmetleri

Müşteri Takip Servisi

Sadakat Programı Yönetimi

Müşteri Memnuniyeti Hattı ve/veya Anketleri

satis@asterateknoloji.com.tr mail adresinden bizlere ulaşabilirsiniz.